Over the School of Change
The School of Change is een coachingspraktijk voor vrouwen.
Voor vrouwen tussen de 25 en 45 jaar die zich bewegen door fases van verandering in werk, relaties, moederschap of identiteit en merken dat ze vastlopen in terugkerende patronen.
En voor jonge vrouwen tussen de 16 en 25 jaar, die opgroeien in een tijd waarin sociale druk, vergelijking en prestatiedruk een grote rol spelen in hoe ze naar zichzelf kijken en zich voelen.
“The curious paradox is that when I accept myself just as I am, then I can change.” - Carl Rogers
Waarom nu verandering?
Waarom juist nu stilstaan bij jezelf?
We leven in een tijd waarin de druk om te presteren, kiezen en jezelf te blijven ontwikkelen groter is dan ooit. Succes en geluk lijken maakbaar en de lat ligt vaak hoog, op werk, in relaties en in hoe je eruitziet of je leven inricht.
Tegelijkertijd nemen mentale klachten onder (jonge) vrouwen toe. Stress, angst en overbelasting bouwen zich vaak geleidelijk op, gevoed door constante prikkels, vergelijking en het gevoel dat je altijd aan moet staan.
Veel mensen herkennen hun patronen, maar blijven erin vastlopen.
Coaching is er voor vrouwen die daar niet in willen blijven hangen, maar bewust willen werken aan verandering in het hier en nu.
Wetenschap en inzicht
Mijn manier van werken is integratief en doelgericht.
Vanuit mijn achtergrond in de psychotherapie kijk ik naar het geheel. Hoe je denkt, wat je voelt, wat er in je lichaam gebeurt en hoe dit elkaar beïnvloedt, vaak ook op onbewust niveau.
Mijn werkwijze is een combinatie van coaching, psycho educatie en praktische oefeningen. Daarbij maak ik gebruik van technieken uit onder andere Voice Dialogue, Acceptance and Commitment Therapy, mindfulness en cognitieve gedragstherapie.
Deze combinatie maakt het mogelijk om niet alleen inzicht te krijgen, maar ook daadwerkelijk verandering te creëren.
Ik werk praktisch en oplossingsgericht, met een duidelijke focus op verandering die merkbaar is in je dagelijks leven.
Klaar voor jouw verandering?
Het zetten van een eerste stap kan spannend zijn. Juist daarom kies ik er bewust voor om los van de reguliere zorg te werken. Zodat we niet eerst door lange trajecten of medische protocollen hoeven, maar direct kunnen beginnen met wat er voor jou speelt.
We werken met een concreet en persoonlijk plan, zodat je vanaf het begin duidelijkheid hebt over het aantal sessies en waar we naartoe werken.
Waarom kiezen voor The School of Change?
- geen wachttijden of uitgebreide intakeprocedures
- geen verwijzing nodig van de huisarts
- afspraken ook mogelijk in de avond
- een concreet traject met duidelijke stappen en een helder doel
Een toegankelijke manier om aan jezelf te werken, op een moment dat het voor jou past.